This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Wednesday, December 5, 2012

Akhirnya bebas juga dari peperangan !


Oh my god...oh my god......oh my god !!!!!!!!!!!! Wauu,akhirnya aku bebas juga dari peperangan. Peperangan ? Ha'kau berperang dengan apa ni yaya ? Apa lagi kan kalau bukan SPM,akhirnya tamat juga peperiksaan SPM aku pada hari ini. So,aku tidak lagi digelar sebagai seorang pelajar.weeeeeeeeeeeeeeeeeee........(bunyi angry bird sikit).Rasa nak melompat-lompat dibuatnya,mana tak nya saat-saat ini la yang aku tertunggu-tunggu,akhirnya sampai juga. Selama 5 tahun aku dekat sekola menengah tu,tamat juga akhirnya zaman persekolahan aku.Memang banyak kenangan,pahit,manis yang aku alami.Tapi alhamdulilah semua tu aku dapat tangani dengan kesabaran yang tersemat dijiwa ni(cewahh ! ayat tak boleh bla kan ).Lepas ini aku akan sentiasa rindu kan all my friend,aku harap lepas abis sekolah ni korang semua berjaya ok :) Insyallah kalau kita panjang umur boleh jumpa lagi .Love you guys.... muahhhhh <3

yeahh ! kami gengster sekolah.haha
dari kiri : akim,yaya,ninie,audi
peace yaww !

Gambar ni je la yang sempat aku ambil yang lain semua dekat kamera kawan-kawan aku..k bye !


Note :Lepas ni mesti akan rindu zaman persekolahan balikkan 

No comments :

"" ""