This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Friday, December 24, 2010

Terharu giler. . .

salam'hey,semalam dengan hari ni tak henti2 orang asyik tanye result aku je,kalau oke tak pe jugak tapi tak oke sangat pun,agak kecewala jugak aku.sob sob T_T ;


serius sedih aku tak abis2 lagi.huhu...Tapi walaubagaimana pun aku kena bersyukur dengan ape yang aku dapat. But'hari ni aku memang terharu giler la sebab ramai kawan2 aku mesej dan memberi kate2 semangat untuk aku, thanks to all my friend aku sayang korang sangat2, dan thanks jugak sebab ambik berat pasal aku.


Now,korang tak yah risau pasal aku dah,sebab aku dah boleh terima dengan keputusan ape yang aku dapat. Betul cakap korang tahun depan kite kena study hard lagi.Tak leh on9 facebook selalu dah.Btw aku harap tahun depan kite study hard same2 oke to fara,jangan sedih2 lagi oke. ^_^




                                             oke,senyum selalu ^_^


  
                                                 ~end~


                                           assalamualaikum

No comments :

"" ""