This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Friday, December 31, 2010

Selamat tahun baru. . . .

salam'hai hari ni dah masuk tahun 2011,korang semua mesti ade azam barukan,oke,simpan azam baru korang tu dan capaikan secepat mungkin.hehehe..Banyak dugaan 2010 yang telah korang semua lalui kan,ade pahit,manis,tawar,masin,masam,eh'dah macam perisa ape plak.hehe....Kalau nak diikutkan story aku 2010,banyak dah dugaan aku lalui,pelbagai dugaan aku tempoh,tapi alhamdulilah dapat lalui dugaan tu dengan baik.


Bak kata pepatah buang yang keroh ambil yang jernih,oke sekarang kite buang cite2 lama tu dan bukak buku baru. Tanam kan azam pada tahun ni dan kite harus lalui dugaan tahun ni plak dengan hati yang tabah.kenangan2 yang pahit tu biar la kite lupekan dan ingat kenangan2 yang manis je tau.hehehe...


pape pun aku nak ucapkan selamat tahun baru kat korang ampunkan kesalahan aku selama ni kalau ade terkasar bahase dan salah silap ape yang aku tulis dalam blog ni. Semoge tahun 2010 ni lebih baik lagi daripda tahun sebelumnya......Happy New Year................ ^_________^



oke sampai disini entry aku kali ni...bye........


                                               assalamualaikum...

No comments :

"" ""