This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Thursday, December 23, 2010

Keputusan Aku!! ! !

salam'hai. . hari ni 23 bulan 12 tarikh yang dinanti2kan semua budak2 form 3. serius aku bangge ar dengan korang dapatkan straight A tahun ni,farah alia,myra,aaron,siti zulaika,syima,norfa,shanti,wani dan firzana tahniah sangat2.. Sebab tahun ni keputusan PMR memang meningkat berbanding tahun2 lepas ni gambar diorang happy je diorang kan


                                                  congrate my friend <3

hey'aku cam ne pulak asyik cite pasal diorang je,pape pun aku bersyukur sangat walaupun aku tak de A,tapi sekurang2 nye aku,lulus. Serius aku rase nak nangis, tapi kawan aku cakap,: kaw tak patut nangis,sekurang2 nye kite dah usahakan. oke thanks friend sayang kaw sangat2,sebab memberikn kate2 semangat kat aku. kakak aku cakap it's oke, SPM lg penting tu yang patut kamu fikir kan untuk mase depan, PMR ni orang tak pandang sangat,pape pun kamu kena berusaha dan belajar lebih gigih lagi pade tahun hadapan oke. ( Nurhedayah) thanks my sister.






Adik akan simpan kate2 kamu tu oke^_^. Pape pun tahniah buat pelajar2 form 3 kat malaysia ni sebab meningkatkan prestasi PMR.oke la sampai disini je entry aku kali ni.


                                                        ~end~

                                                    assalamualaikum

No comments :

"" ""