This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Monday, December 20, 2010

Mimpi semate-mate

salam,hai,ouh,hari ni seharian ujan kat sini,nak kuar pun susah,disebabkan ari ujan je ari ni,aku ape lagi syok tido la,ditambah pula dengan mimpi yang mengarut-garut,hahaha..nak tahu mimipi ape? Mimpi asik orang lawan-lawan,ala2 cam ni kowt.


perghh,sampai aku tak bangun2,agaknye best sangat mimpi ni,,ade la seorang hero ni nak membalas dendam dekat seorang profeser yang menyalah gunekan kuase dia. Disebabkan negeri tu musnah gara2 profeser tu,negeri tu dah kucar kacir jadinye,yang aku ni pulak orang suruhan hero tu,cehh!! kalau jadi heroin tak pe jugak  ni jadi orang suruhan,macam bengong je.


syok jugak aku rase cam real je,siap ade kuase lagi tu,tak leh blah langsung.hahahaha..........then,hero tu bawa profeser yang jahat tu ke sebuah tempat yang agak kotor la jugak aku tengok.,then dia ikat profeser tu dan soal macam2 la yang aku ni tukang tengok je,haish..tak best lansung.Hero tu soal la macam2,kalau profeser tu tak jawab dia seksa profeser tu dengan kuase yang dia ade.


padan muke kaw profeser sape suh kaw wat jahat kan dah kena hukum,dah la bab tu tengah syok aku tengok,last2 dalam mimpi aku tu aku dengar suara mak aku, 'Adik bangun mandi sembahyang dah jam berape dah ni'  Haish aku pun pelik jugak cam ne suara mak aku ade dekat sini ni,rupe2 nye bila aku bangun,aku mimpi rupenye.Adoyy mak aku ni,baru syok mimpi best dah terjage,part last bab mimpi aku ni tersekat sampai situ je.hohoho. . . .bye2..... ^_^



                                                                     ~end~

No comments :

"" ""