This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Tuesday, December 21, 2010

kisah sepasang pasangan






salam,hai,aku harap korang semua sihat pada hari  ni,hermm...boring giler kat sini hari2 ujan. oke,sebenarnye aku nak cite tentang sepasang pasangan kat korang semua cite ni maybe real kowt.hehe. . .


Dulu dari sekolah rendah mamat ni memang minat giler kat seorang awek ni,tapi sayangnye awek ni tak layan dia,sian mamat ni,sampai la meningkat ke sekolah menengah mamat ni still lagi suke kat awek ni tadi. Mase birthday awek ni,mamat tu selalu bagi hadiah,eh'jap selalu ke? tak kowt kadang2 rasenye. Tapi awek ni memang tak bape suke sangat mamat ni. Mamat ni bagi hadiah dekat awek ni melalui kawan2 awek tu.


Awek ni sebenarnye bukan tak suke dekat mamat ni,cume mamat ni terlampau kecoh sangat dekat kawan2 yang dia suke dekat awek ni,so,awek ni tak suke la,sampai cikgu2 selalu gosip kan mereka berdua. Kalau la mamat ni tak kecoh,mesti awek ni suke.haha.... Eh'lupe pulak nak cakap yang hadiah ape mamat ni bagi, sebenarnye mamat ni bagi kat awek tu hadiah pemetik gitar kesayangan dia,mamat ni tulis surat cakap kat awek tu, 'Aku harap kaw simpan pemetik gitar ni baik2 sebab aku sayang sangat pemetik gitar ni.'


lebih kurang cam ni kowt pemetik gitarnye,sebab aku bukan tahu sangat,disebabkan awek tu telah hilangkan pemetik gitar tu,tapi bukan sengaje secare tak sengaje awek tu pun lupe mane dia letak sehingga hilang pemetik gitar tu.Jangan salah anggap ye,bukan sengaje,cume secare tak sengaje je.




hehehe...gambar gitar ni saje2 aku letak.Serius sedih gak aku tengok mamat ni bertepuk sebelah tangan je. Dah la,birthday awek ni yang dulu pun dia ade bagi hadiah kerosang,tapi kerosang tu still ade lagi la dia pakai
lebih kurang cam ni kowt kerosangnye.



sekarang tak tahu la mamat tu dah ade awek ke belum,sebab masing2 still belajar lagi. Walaubagaimanapun awek tu ade kate dekat seorang kawan dia, 'Aku sebenarnye bukan tak suke kat dia cume aku tak sedia lagi aku nak belajar lagi,tapi kalau ade jodoh aku terima je dengan hati yamg terbuke.' Ceh,lain macam pulak ayat aku ni,hehehe..... Tapi aku rase korang jangan risau la,kalau ade jodoh mesti korang bersame.




Aku malas nak cite panjang2 karang lain pulak jadinye,hehehe. . pape pun lagu kat atas tu khas aku tuju kan untuk korang berdua......... ^_^



                                                           ~end~

No comments :

"" ""