This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Tuesday, December 14, 2010

Menanti keputusan

salam,hey hari pun dah lewat malam ni aku pun dah ngantuk  sebenarnye,tapi saje je nak update blog malam2 ni..mesti korang tgk tajuk blog ni pun dah bertukar kan.hehe. .aku saje je tukar name blog ni.

oke,berbalik pade tajuk dekat atas tu,aku ni tengah menanti keputusan PMR,adoyy,risau sungguh,ape la keputusan aku nanti kan ,dah la lagi bape hari je,result aku keluar pade 23 hari bulan ni. Aku harap2 aku lulus la dalam PMR ni kan, sape2 yang nak ambik keputusan pun mesti rase risau kan,takut ape yang di inginkan tak tercapai, tapi tak pe la, orang cakap sekurang kurangnye kite dah berusaha sedaye upaya. Ape pun keputusan kite kena terima kan.

Tak kisah la macam mane pun keputusan kite, janji kite jangan menyerah kalah,usaha tetap usaha, chaiyokk!!
hahaha. . . .oke la esok aku kena bangun awal. Sebab aku dengan kawan aku nak berniaga, hehe. . saje je nak cari pengalaman berniaga dekat depan umah je. Semoge perniagaan aku lancar esok.haha.  .over plak.oke, Good night,salam . . .


                                                 ~end~

No comments :

"" ""