This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Thursday, December 16, 2010

ape pendapat korang??

salam'mesti korang pelikkan kenape shoutmix aku hilang,sebenarnye aku pun tak tahu aku ni tekan ape sampai boleh hilang.hahaha. . . Wahh......sekarang aku tengok dah ramai orang buat blog,semakin maju blog ni. Ade setengah orang mule buat blog ni sebab tengok cite Aku Tak Bodoh yang baru kuar kat pawagam tu. Biar la ape diorang nak buat.

oke,sebenarnye aku nak cite pasal bende lain ni,aku dengar kawan aku kate orang pandai ni dia tak boleh fikir yang mane betul atau yang mane salah ,ermm..maksud aku,oke ce,korang tengok kes2 pembuangan bayi ni semuanye datang daripada pelajar2 universiti,kolej dan yang lain2 lagi. Semuanye datang daripada orang2 yang pandai2 kan Eh'jangan salah faham ye, tak la semua macam tu maksud aku sesetengah je.


Aku dengar lagi orang yang kurang pandai ni,boleh berfikiran jauh berbanding orang yang pandai ni. Sebab walaupun mereka ni kurang pandai tapi mereka tidak melakukan kes2 pembuangan bayi ni, kerana mereka berfikir sebelum buat. Tapi kenape pelajar2 yang pandai ni tak berfikir sebelum mereka buat. Aku pun sebenarnye kurang faham tentang bende2 ni.hahaha. . .ceh!! poyo plak ayat2 aku tulis ni..Korang fikir2 kan la. Agak2 ape pendapat korang tentang masalah ni??



                                                      ~end~

No comments :

"" ""