This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Saturday, December 11, 2010

Tukar lagi!!

salam,ouh. . .letih sangat hari ni,bukan nye letih buat keje tapi letih makan,hehehe. . .hari ni 2 buah umah kahwin aku pergi,ye la bila cuti je mesti orang ambik peluang untuk mengadakan kenduri kahwin,malam pulak aku g kenduri ape entah aku pun tak tahu,hehe. . tapi makanan kat umah pak cik tu memang sedap la,thanks pak cik.haha. . .

Oke,lupekan tentang kenduri tadi,hish aku ni asyik makan je badan pun dah makin gemukk. . .Mesti korang pelik kan aku ni asyik tukar background je,hahaha. . aku saje je main tukar2 boring tengok backgound lame tu,so aku tukar la background baru ni.

ni la dia,tukar lagi aku ni,hahaha,biar le dah tak  tak de keje buat la keje yang merepek2 ni. .

 
                              
                                         ~end~

No comments :

"" ""