This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Saturday, March 31, 2012

Alhamdulilah akhirnye selesai juga.



Hye...tup tap tup tap..dah masuk bulan 4 kan,kejap je masa berlalu,cemburu betul masa ni dengan kita,x bagi peluang banyak masa sikit,banyak kerja kita x siap lagi ni,hehe..Akhirnye selesai juga audition tilawah al-quran aku dekat sekolah tadi,alhamdulilah semuanye berjalan dengan lancar,walaupun aku sedikt gementar,masa nak masuk bilik audition tu.

Rupa-rupanya,juri tilawah tu ustaz aku juga,ek'eleh ustaz ni hari tu kata x nak jd juri,bila aku masuk je bilik audition tu,tengok2 ade ustaz,bagus la sekurang-kurangnya,kurang sikit gementar aku bila nampak ustaz

keputusan akan dikeluarkan di portal PPD pada hari isnin ni,x tahu la sape yg dapat masuk,aku x harap sangat pun,lagi pun aku baru je belajar tilawah ni,lain la orang yg dah pro tu.Tapi kalau ade rezeki kita ni apa salahnye kan.hehe...Apa2 pun nak ucapkan bebanyak2 terima kasih dekat ustaz sebab latih aku bertilawah.

Rasa seronok pula,masuk tilwah,harap2 lain kali dapat masuk lagi.okla sampai disini saja entri aku kali ni
chekitout


No comments :

"" ""