This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Friday, July 29, 2011

Tekanan melanda !!!!


Assalamualaikum.....

Hai'dah lame x update blog aku harap korang sume sihat walafiat.Huh'x tau la nak mule kan dari mane,cam ni citenye time aku kat skola tadi kawan akui tibe-tibe kena histeria,gler terkejut aku..First story,dak laki kelas aku bergaduh,then,teacher mengamuk terus keluar kelas x nak mengajar kiteorang.Aku gler geram ar dengan dak2 laki uh.Macam h***m btul la.x reti adab sopan lansung,hormat la orang lain nak belajar kalau x nak belajar pun duduk diam2 sudah. aigooo.......Lepas tu ku geram aku terus kuar g tandas,balik je dari tandas kawan aku cakap yg mira pengsan cepat2 aku lari g tengok dia kat kelas.Aku ingat dia pengsan biasa,rupe2 nye dia kena histeria.Then panggil la cikgu untuk selesaikan masalah tu,teruk juga la dia kena kesian aku tengok.aku doakan kaw semoga kaw cepat sembuh ye mira.aku harap kita dapat bergelak ketawa macam dlu lg.kuat kan semangat ye ingat allah.

smile always ^__^



salam syg dari cik lure coneTTO

No comments :

"" ""