This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Wednesday, July 13, 2011

Hidup mesti Happy......

Assalamualaikum.....



Hai,dah lama aku tak update blog,so hari ni berkesempatan untuk mengupdate.Huh'kepada my friend,kaw jangan la sedih-sedih lagi ye yang dah berlalu tu biarkan ia pergi.kite mestilah teruskan hidup dengan gembira.Apa-apa pun dugaan yang diterima haruslah menghadapi dengan tabah dan sabar.Always happy better for your life oke.Aku sebagai kawan sentiasa mendokong kaw.Walaupun kaw seorang yang nakal-nakal.^__^. Aku tahu kaw putus dengan dia bersebab,aku tahu macam-macam dia kutuk kaw dekat blog dia.Tapi kadangkala hati seorang perempuan memang cepat tersentuh.Kaw sebagai seorang lelaki haruslah faham.Memang kaw kata bukan senang untuk menjaga hati orang,tapi itulah yang kita kena hadapi supaya kita dapat memahami seseorang itu.Kadangkala kita berbohong sebab untuk menjaga hati orang yang kita sayang supaya dia sentiasa gembira.Tetapi kadangkala juga  hati kita akan terasa sakit,aku rasa keputusan yang kaw buat untuk putus dengan dia ialah keputusan yang betul.Walaubagaimanapun apa yang kaw hadapi kaw haruslah menghadapi dengan kuat.,sabar dan tabah.Senyum selalu itu amat penting supaya kite sentiasa gembira.^___^ :)


Salam sayang dari cik lurve conetto

No comments :

"" ""