This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Thursday, December 9, 2010

9 Decenber

KESEPIAN!!!!


Salam, ouh,diriku kesepian lagi,eh'jangan salah anggap ye tak de kena mengena antara hidup dan mati. Tahun ni cuti memang paling yang membosankan bagi aku,ye la kalau cuti tahun lepas sekurang-kurangnye ade la kakak aku dekat umah,but cuti tahun ni aku still sorang2 kat umah je,eh' tak de la sorang2 mak dengan ayah aku ade la. Kadang-kadang bosan jugak kan kalau tanpa adik beradik. Walaupun kadang2 diorang ni menyakitkan hati,but adik beradik aku semua baik2,gadoh pun main2 je.hehehe. . .


Herm. . .nak buat ape,cuti ni aku menghadap fb je la dan main game.Kalau nak keluar jauh2 pun mak dengan ayah aku tak bagi,yela zaman sekarang ni mane leh caye, takut2 ape2 jadikan, aku ni dah la pompuan kalau laki lain la. Disebabkan aku boring tak tau nak buat ape,aku main game Cityville di facebook.yeahh!! sebab tu aku on9 berjamjam,mesti diorang ingat aku ni chat dengan sape la dekat satu jam on9 nye.hehehe. . sebenarnye aku main game, tu la keje aku.oke la sampai disini ja la coretan aku yang tak bape betul ni.haahaha,sebab mate pun dah mengantuk.oke GOOD NIGHT~~ :)


                                                   ~end~


No comments :

"" ""