This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Thursday, December 9, 2010

9 December

salam,oke hari ni aku baru dapat gambar dari freinds kakak aku kat fb,tp gambar ape ek?oke aku tunjuk kan gambar ni khas untuk kaum2 pompuan ye.

aku pun baru perasan,pemakaian tudung care sekarang same macam ape yang kristian pakai.Satu lagi aku baru dapat mesej dari kawan aku,( kalau beli Al-quran yang dicetak dalam edisi terbaru"BERHATI-HATILAH' ade 4 surah palsu ciptaan kafir.surah itu: Al-iman, Al-wasaya, Al-tasajud, Al-Muslimin,jangan sesekali buka website www.thequr'an.com( Frather Zakaria) kerana semua isi adalah palsu.


                                                  ~end~

No comments :

"" ""