This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Saturday, December 31, 2011

Selamat tinggal 2011

assalamualaikum....

Tup tap tup tap,dh nak masuk tahun 2012,hari ni hari terakhir tahun 2011,kenangan pahit jgn lah dikenang,biarlah ia pergi begitu sahaja,kenangan manis semat kan didalam jiwa kita dan ingatan kita,supaya sentiasa membuatkan kita rasa bahagia apabila mengenang kn kenangan manis yg telah kita lalui.

Wahhh..ayt aq x leh bla,hehe...tp betul la kan,hidup harus diteruskan walaubagaimana sekali pun cabaran dalam hidup ini,walaupun aq ni budak sekola,tp aq tahu betapa susahnye kehidupan yg perlu kita tempuhi.Hidup ini seperti roda kadang2 kita dibawah kadang2 kita diatas,tiada siapa yg sentiasa berada diatas.

Hidup sentiasa penuh dengan dugaan yg telah ALLAH berikan kepada kita,supaya kita sentiasa menigkatkan keimanan kita kepada ALLAH.Pada tahun 2011 ni pelbagai dugaan yg melanda di negara kita serta pada diri kita juga,walaubagaimanapun,kita sebagai seorang manusia sanggup menempuhi dugaan itu,kerana ALLAH tahu hambanya,mampu menerima dugaan yg diberi.ALLAH x kan memberi dugaan yg tidak mampu kita tempuhi kerana beliau maha adil.


Kita sebagai manusia hanya mampu berusaha dan bertawakal kepada ALLAH S.W.T. Motifnye,kita mestilah buka buku baru untuk tahun 2012.Sematkan cita2 dan azam dlm diri kita pada tahun yg akan datang supaya hidup kita sentiasa berjalan dgn lancar.


aq doakan semoga kita semua berjaya
pada tahun hadapan dengan apa yg telah kita impikan.
sempena akhir tahun ini,aku nak mohon maaf atas kesilapan aku selama ini......
sampai sini sahajalah,entry aku pada tahun ini.

Salam sayang dari cik lurveconeTTo



No comments :

"" ""