This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Wednesday, November 16, 2011

CUti Panjang dah tiba ^_^


Assalamualaikum semua....


aku harap korang semua  berada dalam keadaan sihat kan,dah lama aku tak update blog ni kan,aku tengok blog ni dah penuh dengan sarang labah-labah..hehehe...ada pula orang melawat blog aku ni rupanye,ingatkan dah tak de dah,hehe...lagi pun aku menulis blog ni pun saje-saje je.Kalau aku ada masa nak tulis aku tulis la.

HA'cuti sekolah dah hampir ape nak buat ye cuti sekolah ni,tak kan la nak pergi bercuti kot sape yang nak bawa aku diorang sume kerja,haish'boring betul lakan.Tak pe kita dok umah layan cite korea..hehe..ape rancangan korang mesti korang nak g makan angin kan cuti ni dengan family.Mesti ade yang nak g luar negara tu kan,bestnye...ha'kalau dah pergi tu jangan lupa aku kat sini..heee..sape yang baik hati tu belikan lah aku buah tangan sikit..huhuhu....merepek2 je aku ni kan.


Biasa lah dah tak tahu nak buat ape malam-malam cam gini kan,so mula la merepek aku ni, huhuhu...warghh..apa lagi nak taip ni,haish..sudah la fikiran aku tengah bersarabut sekarang ni tak tahu nak tulis ape dah,pape pun selamat bercuti wahai warga malaysia..oke jerit ramai-ramai 1..........MALAYSIA..... bercuti lah di negara sendiri lagi syok..hahahahaha......oke TAMAT....aku ni dah tak boleh nak taip panjang-panjang nanti merapu-rapu jadinye.... anneyeong.....

No comments :

"" ""