This me

My Photo
"just for fun" ^_+ Gadis biasa yg beumur 18 tahun, menulis hanya suka-suka je ^^
DON'T BE AFRAID TO CHANGE. YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD, BUT YOU MAY GAIN SOMETHING EVEN BETTER ^^

Thursday, September 15, 2011

Ade gaye tak?


Assalamualaikum....
hye'semenjak 2 menjak ni rajin pulak aku mengupdate blog ni kan.hehehe...selalunya dalam sebulan 2, 3 kali je aku update.Sebab bulan2 sebulan ni aku sibuk ckit,sekarang dah kurang la.huhu..ha'ape pendapat korang tentang gambar ni.

hehehe..ade gaye x jadi chef suatu hari nanti,haha,yg ni kiteorang action je lebih
^__^

cara-cara nak ambil pesanan,en.abg kite ni tgh berlakon ni,x leh nak kacau,hahaha...
snap gambar dia pun senyap2 je,bukan dia sedar pun.. :P 


ha'yg 2 ekor ni memang suke bergambar..hahaha...
mia & as ^__^

apa-apa pun aku happy giler masuk kelas 4 sajian macam2 aku belajar,and thanks kepada cikgu2 yang telah bersabar dengan perangai kami yang nakal macam budak2 ni..hehehe...
pape pun cikgu2 sume memang sporting,tambah2 cikgu surinah..sayang cikgu lah....
hahahaha.........

Anneyeong........^_^

No comments :

"" ""